Go Solar Brecht

  1. Home
  2. Antwerpen
  3. Brecht
  4. Go Solar Brecht

zonnepanelen installateur Go Solar Brecht

Kraaienhorst 2A, 2960 Brecht, België
Dit is een citaat van Go Solar Brecht zelf:

Go-Solar, uw partner in energiebesparing. Zonnepanelen, batterijopslag, laadpunten voor EV, slimme aansturing elektrische verbruikers.

Over Go Solar Brecht

Het bedrijf Go-Solar is opgericht als zusterbedrijf van het reeds gevestigde bedrijf Waassolar. Met meer dan 5000 tevreden referenties in de laatste 10 jaar bent u met Go Solar verzekerd van een professionele zonnepanelen installateur.

Als installateur van energiebesparende maatregelen onderscheidt Go-Solar zich van de concurrentie door haar eigen gespecialiseerde plaatsingsteams en oog voor detail.

Ons team van specialisten werkt voor u steeds een project uit dat beantwoordt aan al uw noden en verwachtingen.

Wij trachten steeds de beste prijs/kwaliteit verhouding aan te bieden in functie van uw project..

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

14 beoordelingen

image description

Super goede ervaring met Go Solar en Kim Schrijvers, op minder dan 14dagen na bestelling lagen onze 12panelen al op ons dak en alles proper afgewerkt en installatie gekeurd. Zeker een aanrader. Top Mvg JoVdk en N.V

image description

Via een referentie contact gezocht met Go Solar. Verkoper geeft goede uitleg en we beslissen met hun in zee te gaan. Na installatie gaat het mis. Plaatsers stellen ander legplan voor dan voorzien. Ik ga akkoord met het nieuwe legplan. Na de werken teken ik af voor installatie. Vanaf de plek waar ik stond zag het er goed uit. Plaatsers vertrokken. Bij nadere inspectie valt het op dat men zich niet aan het legplan heeft gehouden. 2 panelen zijn niet correct geplaatst en nu is er geen goede geometrie meer. Talloze e-mails verder hebben we besloten niet meer te reageren. Customer service trekt op niet veel. Na zeer gedetailleerde uitleg met foto's en tekeningen en zelfs een aangetekend schrijven, snappen ze daar nog altijd niet wat het probleem is en stellen alles in vraag. Er moesten enkel 2 panelen worden verplaatst. Ze stellen voor de werken uit te voeren tegen de gewone werkuur kosten min een percentage. Belachelijk, want de fout ligt bij Go Solar. Uiteindelijk heb je als klant geen poot om op te staan, want de werkbon is afgetekend. Initieel legplan was goed en estetisch in orde. Nieuw legplan volgens voorstel van de plaatsers vond ik ook ok, maar ze hebben de panelen niet geplaatst zoals in het nieuwe voorstel. Het is dus een welles nietes spelletje geworden. (installateurs spraken geen nederlands, lag het daaraan misschien?) Het herziene plan van de plaatsers is niet afgetekend. Ieder kind ziet nu dat de geometrie niet klopt op het dak. En dan krijg je een antwoord dat estetiek iets persoonlijks is???? Alle lege dozen en isomo van de thuisbatterij mocht ik ook zelf naar het containerpark brengen. Al chance dat alles naar behoren werkt. Ik hou mijn hart vast als er ooit iets defect gaat en dat moet melden. Zou ik dan ook een antwoord krijgen in de trend van: " ja, maar u heeft toch nog stroom van het net?".... Jammer Go Solar, u was een goeie referentie, maar jullie slaan de plank hier volledig mis. Lessons learned:...teken nooit een werkbon af, totdat je alles minuscuul hebt gecontroleerd..want dan stopt de service .. Update na reactie van Go Solar: Het zijn de details en de manier van communiceren. Mijn naam schrijf je om te beginnen met een "c" en niet met een "k". Het gaat uiteindelijk allemaal hierom en waar Go Solar zich op beroept: "Onze dakwerkers hebben vervolgens de panelen geplaatst zoals afgesproken en wanneer de werken klaar waren heeft u de werkbon ter akkoord afgetekend. Deze werkbon dient voor ons dan ook als controle of alles naar wens is uitgevoerd bij onze klanten." De dakwerkers hebben de panelen dus niet geplaatst zoals afgesproken. Dat snappen ze nog altijd niet bij Go Solar. Maar omdat de werkbon is afgetekend, heb je als klant dus geen poot om op te staan. Tip voor toekomstige klanten (van eender welke installatiefirma). Wijk niet af van het originele legplan, tenzij dat dit opnieuw is uitgetekend en ondertekend door de klant. En teken de werkbon niet af, voordat je alles in detail hebt gecontroleerd. Dus gaan we het verhaal hier afronden. Ik wil daar verder geen negatieve energie in steken en hoop wel dat we nog veel profijt gaan hebben van deze (niet goedkope) investering.

image description

Mijn batterij werd geplaatst op 28/2/22. Na meerdere mails, telefoontjes, invullen van het online storingsformulier werkt het systeem nog steeds niet optimaal. De communicatie met GO Solar is een absolute ramp. Er wordt niet gereageerd op mails, afspraken wordt verkeerd nagekomen, er wordt na een interventie niet geïnformeerd of het probleem is opgelost, enz. Ik heb lang gewacht om dit review te schrijven maar ik hoop dat er nu via deze weg wel een oplossing wordt geboden. Jammer dat dit enige manier is. k zou deze firma niet aanraden. Na het schrijven van dit review werd ik gecontacteerd door de customer service van GO Solar. Mevr. Malherbe heeft ervoor gezorgd dat ons probleem met de batterij toch nog opgelost werd en nu werkt alles naar behoren.

image description

Snel een offerte verkregen, de offerte was duidelijk en zeer transparant. Een installatie die keurig afgewerkt is. De timing is een werkpunt, maar mogelijks hebben ze dit ook niet altijd zelf in de hand.

image description

Trap hier niet in. Tot en met tekenen contract verloopt alles vlot. Zowel de kwaliteit van het geleverde werk als de service achteraf zijn heel ondermaats. Het bedrijf is moeilijk te bereiken na plaatsing van de installatie. Go Solar, inderdaad, en liefst zover mogelijk!!! Hopeloos. Bezint eer ge hiermee begint!

image description

Alles loopt vlot tot het tekenen van de offerte. Daarna enkel miserie, voor élke stap meerdere keren moeten bellen (wat is de planning? Wanneer komen ze de zonnepanelen leggen? Wanneer worden deze aangesloten? eenmaal aangesloten, krijgen we nog info over hoe het werkt of?) De elektricien stuurde vaak zijn kat en je kwam weer achteraan in de rij. Pas nadat ik me boos heb gemaakt konden ze hier de volgende dag staan. Onze zonnepanelen zijn net een maand in werking en we hebben al een storing. Je kan niemand telefonisch bereiken voor een storing, dat kan enkel per mail... Het is welletjes geweest hoor, heb al zéér veel spijt van onze keuze.

image description

Mijn batterij werd geplaatst op 28/2/22. Na meerdere mails, telefoontjes, invullen van het online storingsformulier werkt het systeem nog steeds niet optimaal. De communicatie met GO Solar is een absolute ramp. Er wordt niet gereageerd op mails, afspraken wordt verkeerd nagekomen, er wordt na een interventie niet geïnformeerd of het probleem is opgelost, enz. Ik heb lang gewacht om dit review te schrijven maar ik hoop dat er nu via deze weg wel een oplossing wordt geboden. Jammer dat dit enige manier is. k zou deze firma niet aanraden.

image description

Problemen met de geplaatste batterij vanaf dag 1. Verschillende mails met tientallen screenshots en meer dan 10 keer gebeld. Mails worden regelmatig niet beantwoord en er wordt vaak niet teruggebeld nadat dat beloofd is. Ondertussen zetten mijn panelen al drie maanden goedkope energie op het net in plaats van op de batterij en haal ik dure energie van het net in plaats van van de half opgeladen batterij. Er is mij al verschillende keren gezegd dat de energiemeter waarschijnlijk niet goed werkt, maar repareren of vervangen is blijkbaar geen prioriteit... Op deze manier is de batterij gewoon een veel te duur gadget... update: ondertussen eindelijk wel contact gehad met iemand die mijn frustraties begreep en beloofde iemand langs te sturen om het te herstellen. Wordt vervolgd...

image description

Alles verloopt goed tot de installatie is geplaatst, dan is er radiostilte bij elke elke mail. Reeds verschillende keren storingen gehad met de batterij die niet gehoord worden, op mails worden niet geantwoord en beloftes worden niet nagekomen. Zou deze firma absoluut niet aanbevelen

image description

Onze 12 zonnepanelen werden eerste helft mei 2020 geplaatst in 2 horizontale strings onder mekaar. Panelen staan niet waterpas op het dak. Ook hangen de 2 strings in het midden door zodat de onderste string meer vermogen geeft dan de bovenste. Het zou omgekeerd moeten zijn aangezien de bovenste string eerder zon krijgt. Bij de plaatsing werden er ook 5 pannen gebroken. Men wilde deze toen niet herstellen ondanks beschikbare nieuwe pannen. Uitleg " onze mensen zijn geen dakwerkers". Intussen zijn we begin oktober en het dak ligt er nog steeds bij zoals in mei. Herhaaldelijk gemaild, ingebrekestelling gestuurd, ... geen avance. Niet aan te bevelen firma.

image description

Our 12 solar panels were placed in 2 horizontal strings below each other in the first half of May 2020. Panels are not level on the roof. The 2 strings also hang in the middle so that the bottom string gives more power than the top one. It should be the other way around as the top string gets sun earlier. During the installation, 5 pans were also broken. At the time, they did not want to restore these despite new pans available. Explanation "our people are not roofers". We are now at the beginning of October and the roof is still there as in May. Repeatedly emailed, notice of default sent, ... no advance. Not recommended firm.

image description

Gister zaterdag 27 -09 om 15.50 h op de E19 te hoogte van Sint Job (richting Breda) bijna slachtoffer geworden van 2 camionettes van GO- SOLAR die aan het racen waren 140 km/uur , de één rechts inhalend over de bus of spitsstrook de andere zat op m'n bumper op het linkse rijvak en haalde me in langs rechts (bijna aanrijding ) toen hij terug op linker vak invoegde....goede reclame ...dit zijn werknemers die vooruit willen !!!!

image description

Volgens de verkoper 10 weken leveringstermijn, en een kleine herstelling aan het dak konden hun mannen ook wel oplossen. Dat bleek later fout, we moesten maar op eigen kosten een externe dakwerker contacteren. De offerte en het contract verliepen ook niet vlot. We zijn ondertussen 16 weken verder. Misschien komen ze volgende week, maar dat kunnen ze nu nog niet bevestigen... daarna vakantie, dan zijn we minstens 21 weken na de ondertekening van het contract... Absoluut te vermijden!

image description

Hier alles perfect verlopen Afspraak gemaakt en klokslag timing Eerst de elektrische installatie , deze verliep vlekkeloos en toen de 2 toffe jonge gasten aankwamen was het kabels trekken en was de eerste fase al klaar. Knap werk van de eletricien de nodige Info gekregen, ging hij verder opweg naar een 2de tevreden klant. Daarentegen de dakwerkers hadden wel wat euvels te doorstaan maar ook hier de gedreven heid zo op een hoog niveau. Knap om dit te zien en te beleven hoe dit volledige team van offerte tot plaatsen in elkaar vloeide al de nodige Info en documenten perfect op tijd naar je toe. Super tevreden en na 1 prijsofferte wist ik genoeg Tof te zien hoe dit project gelopen Beter kan niet pluimen aan het hele team